10/9-08.



Hellu. Alla har säkert hört om projektet om Big Bang?.Att jorden skulle gå under klockan 09:00 idag !. Så jag vill bara säga till några fina personer!: JAG ÄLSKAR ER!.,ni vet vilka ni är(a).Idag har jag haft  elevåds-fotografering och jag råkade komma en timme för tidigt*PINSAMT*!.Så jag skämdes skit mkt när jag kom tillbaka till min klass igen och sa att fotograferingen börjar 14:45 istället för 13:45 xD,men sen när det var rätt tid så nä jag kom så såg jag att typ nästan inga hade samma tröja som det stod elevrådet på !,För föra veckan så tjatade dom om att vi skulle ha vita tröjor med text på men det va liksom bara tre stycken som hade det skit dåligt ju!..Ja de var allt jag ha gjort idag fixar lite saker till på lördag och ta de lungt...
Hare Gött alla(;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0