14/9-08

Hellu!. Igår (13/9) var det FEST! .Fy fan vad kul vi hade!. Det var så att jag hade tjejmiddag,så jag stod och lagade mat i typ två timmar xD. Det blev italienska köttbiffar med min farmors tomatsås.(Tack farmor för reccpetet) a och det var liksom första gången jag lagade det och ALLA älskade det =D.Vi lyssnade på musik och körde sanning och konka i två timmar typ så vi hann nt göra så mkt men guuud vad kul det va!,kmr du ihåg matilda samtalet till niklas ? x) fy fan vad kul och han trodde liksom att han hade gjort en tjej på smällen hahah.Här är lite  bilder från festen :

 Bästis & Jah<3
 Emma & Ida<3Sophie & Nataile<3

 Min Mage xD.*PINSAMT*

Tack För En Skit Kul Kväll<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dom 3 första bilderna e från min kamera stolt!

<3

2008-09-14 @ 15:49:17
URL: http://tiildaaah.blogg.se/
Postat av: Skalman(;

hahah a =D

2008-09-16 @ 19:28:56
URL: http://smvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0