15/9-08.

Hellu alla sköna människor!. Idag har jag haft SO :P, egentligen så skulle vi haft profil och då skulle jag ha VÄRSTA träningsvärken i låren men vi hade det inte så TUR för mig ;P.Men den här dagen har gått ganska snabbt men endå så slutade vi halv fyra... Det är lite jobbigt för liksom vi har profil på morgonen (Klockan 9) sen har vi typ idrott (klockan 2) så  man är typ död sen när man ska ha språkval...Hoppas att ni haft en bra dag,min dag har varit ganska okej fast jag har varit jätte trött. Så jag ska typ läsa 40 sidor från : i taket lyser stjärnor ,som vi har i läxa sen ska jag gå och lägga mig . Hade lite tråkiigt på SO ;P. Bv i bakrunden<3

Hare Gött // Skalman§

Kommentarer
Postat av: Ida

har tilla skaffat raklugg?? O.o Nice <3

2008-09-19 @ 07:51:16
URL: http://gummibear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0