17/9-08

Hellu alla sköna människor!. Idag har jag varit i skolan,inte så roligt men det var okej.Jag hade Eneglska-förhör idag ,jag kunde alla glosor(tror jag) men det svåra var att jag inte kunde se vad det stod på tavlan för läraren hade skrivit upp orden på tavlan så det var lite jobbigt att se och min syn suger..... Längtar fett mycket till i morgon! för då fyller jag år(äntligen 14!) och då ska jag och matilda titta på Sex and the city xd.Nu kan jag nt skriva mer ska ner till affären och köpa smör .Lite bilder från idag .ByeBye

 Jag och bästis fick rosa muggar*STOLT*.
 Jag,den blev lite konstigt men det bjuder jag på! ^^,

Hare gött// Skalman(;<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0