19/9-08

Hellu!, Omg vad kul vi hade igår!<333. Jag och bästis var på bio och vi såg : Sex and the city ,den var skit bra;).Och jag had epå mig mitt linne som det stod på: Ida gär det min föddelsedag x),gjord av matilda§.Och vi käkade på donken och jag fick vänta 20 minuter på min sallad :S=@ ,a och sen när jag skulle börja äta så stirrade en tant på mig hela tiden och då frågade jag matild aom hon hade stirrat så där hela tiden och matilda svarade a!. SÅ jag blev fett rädd och irriterad för vem kan äta när det är någon som stirrar på en?. Men sen fick vi veta att hon satt och kollade på tvn bakom oss x'D.Efter filmen så åkte vi hem och vi var skit trötta så vi kollade på private practie(vet inte hur det stavas) och sen gick vi och la oss. Idag har jag inte gjort så mycket,var skit trött från igår men det får man leva med, ska ha liten myskväll med mamsen så vi hörs. (P.S bilder kommer senare från igår D.S)
Hare gött//Skalman
(; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0