20/9-08

Hellu Skalman här(;. hoppas  ni har haft en jätte bra dag ;P. Själv har jag städat för vi skulle ha fest med släkten för mig(a). Jag fick 950 kr i svenska pengar och 2500 i bath (thailenska pengar ) för jag ska åka till thailand i decmeber. Så jag blev jätte glad =D.Har ätit tårta och skrattat så nu är jag ganska trött men har fortfarande gäster kvar så jag smög in till mitt rum och satte mig vid datan för att skriva i bloggen =) , mormor och morfar ska äta middag hos oss idag och i morgon ska vi på bio och se : mamma mia, hoppas den är bra^^.Lite bilder från idag .;p
 Titta vad fint jag har städat.;P
 Mitt skrivbord ;P
 Tårta xD.
 Jag&kusin Saga=).
 Saga vårat lilla charmtroll.(mina ben ser skit stora ut ,men aja ;O ).

Hare Gött// Skalman(;



Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi, söta lilla Saga :p

Mums med tårta :p

Pussar <3

2008-09-21 @ 15:43:40
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0