26/9-08.

Hellu Alla!. Idag har jag var jag hos tandläkaren efter  skolan det var inget roligt besked jag fick för dom kunde inte göra något åt att det ilade så in i helvetet i min tand ,dom sa att det skulle gå över om ett halv år-ett år.:S.Och sen när jag kom hem så var jag tvyngen att packa och göra klar mig för jag skulle till pappsen.Och så fick jag mitt skolfotot ,själv  tyckte jag att jag blev bra men inte på gruppfotot bara på enskildsfotot..Men men .Och vi gjorde fiskburgare på hemkunskapen ,det blev godare än vad det låter =).Aja det var allt hare bra alla//Skalman<3.
Fiskburgare , min och Gabs<3.
 Mitt Skolfoto =)
 Påväg till Pappsen ,hade lite tråkigt.

ByeBye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0