Äntligen Fredag!.

Hejhej, nu är det ÄNTLIGEN fredag,jippi!. Idag har man ''vandrat'' med klassen runt aspen, omg det var jobbigt eftersom att jag fick skavsår och har fått blåser på hällen ,skit kul*NOT*.  Vi slutade tolv  men innan vi slutade så sa våra lärare att vi inte skulle till skolan på måndag utan till folkets hus, och att vi skulle vara typ uppklädda?!, och dom vill intesäga vad vi ska göra heller hm,undrar vad vi ska göra, och vad ska man ha på sig?!.,Måste leta igenom min garderob... 
Aja,det var typ allt som har hänt idag :). Skriver mer ikväll för nu ska jag vila och titta på film :). Lägger in bilder senare för min mobil har inga batterier.

PUSS & KRAM.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0