Dålig uppdatering...

Hm, jag har inte direkt varit så aktiv här på bloggen, men jag har haft fullt upp!. Igår var man med Jessi hela dagen , först åkte vi  in till stan för att jag skulle köpa en present till syrran som fyller 17 på onsdag :). Sen käkade vi på donken och åkte hem till henne sen. Hon var hemma sjh hemma så vi hade lite fest hos henne!. Heheh skit roligt vad det ju och vi tittade på gamla skolfoton asså när man gick i 1 typ , asså man ser hur mkt man har förändras!. Kom väl hem typ 12 och då fortsatte festen haha, så jag somnade/gick och la mig 3.45 , så jag vaknade idag klockan 2 typ av att mammsen predikade om att man inte ska sova länge nu när skolan börjar.. Aja ska hoppa in och duscha sen ska jag käka och sen halv sju ska jag möta upp Lovisa så drar vi till Jessi där vi ska mysa galet, herregud börjar låta som desiree xD.
Puss och kram.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0