Drar till pappsen.<3

Hellu alla sötnosar!, Det här blir ett kort inlägg eftersom att pappsen min ringde nyss och sa att jag och syrran ska åka till honom ikväll istället för i morgon(på förmiddagen) så det är bara att packa fort och sen gå till tåget. Har inte kunnat skrivit på länge så det är därför det är kass uppdatering,sorry!. Igår var det grillning och lite fest med tjejurna!, skit najjs!. Så man är lite död i dag haha. Imorse ( klockan halv 1) så åkte jag och Lovisa till stan för att fönster shoppa och så, det vara inte mening att vi ksulle köpa något men ajg hittade en söt tröja på gina för 49 kr , skit billigt så den var jag tvungen att köpa!. Sen gick vi på espresso house för att köpa iste (:, det var ju så jävla hett ute och jag hade jeans leggins och en svart tröja,gosh jag höll på dö typ hahah. Medans vi gick runt på stan sjöng vi: Poppa popcorn i en kopp, Poppa popcorn i en kopp....Och dansa lilla nallebörjan HOPPHOPPHOPP , haha dom som var med igår vet vad jag menar xD. Aja måste dra nu puss puss<33

Haha bästa låten ju(NOT). xD

 

Kommentarer
Postat av: Souk

itsi itsy itsyyy!

2009-08-06 @ 20:41:04
URL: http://souks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0