FjortisTema på Ung'08.

Hellu, hinner inte skriva så mkt för att mammas kompis Camila har kommit till oss från Amsterdam,Hollan!, så jag vill vara social. Idag har jag varit på ung'08, chockad?,nej haha. Och just idag hade jag och Lovisa och Jessi gjort en pakt att vi skulle klä oss som fjortisar på ung'08, och det som är så bra där på ung'08 det är att det inte finns några fördommar, liksom man kan få se hur man vill se ut, för utom att det var två tjejer som hade pyjamas ''byxor''/ shorts. asså dom var i siden och det var snobben på , asså jag brukar liksom sova i såna inte ha på mig dom och gå runt med dom inne i stan! ;O. Aja, jag och Lovisa klippt våra I<3NY tröjer vid halsen så dom blev störa och mer ''urringade'' sen gjorde vi fläter i håret och satte på oss stora glasögon xD. Och sen så var man ju  bara tvungen att ha comviq stämpel , ville ha SL men dt var skit lång kö ;O. Lägger bara in en bild eftersom att min mobilkamera är så dålig, lägger upp dom andra i morgon.

(Visst var man snygg , så ni vet jag har svarta shorts under xD).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0