Första skoldagen avklarad!.

Tjeena mittbena!, idag började skolan klockan 9. Men det var inte så jobbigt,asså visst jag var tvungen att gå upp vid 6 för att jag skulle gratta syrran,som fyller år ,men det var också kul att få träffa alla :).  Haha vi blev indelade i olika grupper och jag är med i gruppen : SMURFARNA , och Bästevän i MUPPARNA, asså snacka om att lärarna har dålig fantasi xD .Schemat var också ganska okeej men på fredag då ska vi gå runt aspen HELA DAGEN, herregud jag kommer dööö :S.  Det blir ett ganska kort ,är för trött för att skriva mer. Ikväll kommer pappsen kanske för att gratta Fia så då ska vi väl typ fika.


(Den här boken köpte jag till fia i present, dom som inte
vet det så är det en italiensk kokbok )


( GRATTIS SYSTER PÅ 17- ÅRSDAGEN!.<3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0