Hahah har tråkigt ;P

60 fråger:

1.
Hur gammal är du om fem år? 20 år
2. Vem var den sista du träffade? Syrran.
3. Hur lång är du? 159 cm...
4. Vilken var den senaste film du sett? Casanova
5. Vem ringde du senast? Morfar
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Letar efter musik sjh då?'', Marcus Bror<3
7. Vad är morgondagens planer? Åka till landet där M&M är och bada och sola =).
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS helt klart, jag hatar att prata i telefonen förutom dom närmaste då kan det vara kul :P.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, japp är skilssmässobarn.
10. När såg du senast din mamma? Nyss precis innan hon gick och la sig
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa som mammsen :)
12. När vaknade du idag? 10,15 höll på att försova mig xD
13. Har du någon gång hittat en katt? nja,aa det har jag,men fick inte behålla den..
14. Vilken är din favoritplats? Gärna en bänk vid vattnet eller på en brygga :).
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan?.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På polishögskolan och har då förhoppningsvis egen lägenhet och körkort.
17. Vad skrämde dig som barn? Gamlingar och monster under sägen och garderoben.
18. Vem fick dig att skratta senast? MarcusBror haha han blir så förvirrad och jag med det är skrattretande xD.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vinyl vadå? :O
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar,en egen och en som är mammsen.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover i helst stor t-shirt och sköna hotpants ;) 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 xD, 2 stora och 3 vanliga haha.
23. Hur många landskap har du bott i? 1?.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? hmm, jaa en gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor men strumpor inne
26. Är du social? jaa det är jag. Är en pratkvarn också ;P
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus i thailand,åka runt i USA och shoppa så klart! ;P
29. Tycker du om kinamat? Ja,men thailenskmat är godare ,MUMS!.
30. Tycker du om kaffe? Nja, ibland . Dricker helst Latte UTAN socker
31. Vad dricker du till frukost? Te, kan inte dricka längre oboy eller bara mjölk :(.
32. Sover du på någon särskild sida? Helst yttersidan och på högersida :P
33. Kan du spela poker? inte direkt för varje gång jag lär mig det så glömmer jag bort  hur man kör haha,fiskminne?, Japp thats me!.
34. Tycker du om att mysa? bästa som finns!
35. Är du en beroendemänniska? Jag är beronde av musik!.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, faktiskt inte! 
37. Vill du ha barn? ja,men efter att jag fast jobb,egen lägenhet och shit. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och kan några ord på italienska och norska xD
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej det har jag inte.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet,speciellt om det är utomlands!
41. Vad spenderar du helst pengar på? söta skor!.
42. Äger du dyra smycken? ja, mina två ringar som är av äkta guld och silver.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och det kommer jag aldrig göra heller, har sett hur det har försört för många liv...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Salta S.MUMS.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hm, Lovisa kanske , hon och jag har typ samma sjuka humor!.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett som jag fick av min syrra för LÄNGE sen vid nyckelbenen. Har haft det så länge jag kan minnas typ. 
47. Vad har du för ringsignal? When i see you.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har!.
49. Flirtar du mycket? jag flirtar på för fullt! (;
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum på skolavslutningen.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej men jag kan mäcka lite moppe och motorcykel.
52. Har du fått fortkörningsböter? nej det kan man ju inte få när man promenerar precis, jag har inte kört bil va!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kathy Reichs- Bones to Ashes ( på engelska)
54. Läser du dagstidningen? Yes är beronende av Veckorevyn och frida hahah.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej faktiskt inte
56. Dansar du i bilen? vilken bil?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte direkt på radio. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefonnummer
59. När var du i kyrkan senast? Kanske tre månader sen. När kören och ungdomsgruppen slutade haha.
60. Vilka personer utmanar du? dom som törs ;D.


(haha , en gammal bild som jag hittade xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0