Hemma igen i tumba.'

Tjaaa, kom hem idag från pappsen,tyvär blev det inte grönan, pappsen fick inte biljetterna ,men viska typ åka dit om en vecka eller nåt med company. Påvägen hem från pappsen hände det en tråkigt grej, Och sen träffade jag på Jessi och Lovisa så jag var med dom ett tag, kul kul!. Sen senare blev den tråkiga grejen värre och ja,men var inte glad  så när jag kom hem tog jag ett varmt och skönt bad.. Mådde lite bättre. Imorgon blir det att åka och bada med Jessi , kul!. Aja det får bli ett kort inlägg för jag ska fixa lite med blogg designen,
P.S. Fick smink av pappsen :) .D.S

<-- smink från Pappsen,Thank you Daddy<3


Puss och kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0