Hemma igen(:.

Hellu, nu är jag hemma, det var jätte kul!. Träffade Nadine , som man inte har sett på år och dar så det var kul att få träffa henne igen:). Sen så fick jag träffa några av Matildas släkt och det var kul fast lite pinsamt att precentera sig hehe ;P.  Aja först så höll jag på att missa bussen så jag var tyungen att springa till bussen sen när jag väl skulle av så tror du inte bussjävlen svengar och jag halkar ner från trappan PRECIS FRAMFÖR EN SNYGG KILLE!. Omg vad jag skämdes men vad gör man om man halkar man ställer sig upp och ler.... Aja och sen när jag skulle gå hem till Matilda så hittade jag inte så jag fick fråga några sliskiga gubbar om vägen :O.. Inte kul, efter en kvart så hittade jag hem till henne men det var lite skämit att komma sist typ av alla , men alla var skit gulliga :). Sen vi typ chillade och käkade Matildas rosa tårta med blå text på, den var super god hahah. Men nu kan jag inte skriva mer , ska titta på lite tv och smsa med sötnosen .


Turturduvorna :).



Jag minglar runt ,med ett glas cider i handen i folkets hus.'

Ja det var typ allt :).
Lägger in en bild av Tildas tårta i ett annat inlägg för nu vill inte
data sladden .

PUSS OCH KNULL-HJÄRTEGULL (;.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0