Jag är den jag är.

Jag är tjejen som alla andra tittar snett på. jag är nyfiken, jag är tjejen som hör mer än du tror. jag är tjejen som ger dig sjuka saker och som ger dig roliga minnen. jag kan prata hur mycket jag vill fast än jag ser att du är helt, helt ointresserad, jag tänker mycket, jag tycker om att gå ut med kompisar när dt passar bra.jag tycker om att va med killkompisar ja kan lita på. men jag har svårt att lita på folk. jag tycker om att gå ut på nattpromonad, det är de inte många tjejer som gör. jag blir inte lätt kär. har blivit osäker på den. jag har känslor. blir jag kär så är jag kär på riktigt. jag kan må dåligt. jag säger vad jag tycker om saker och ting. jag är en sån person som oftas ska gnälla om jag inte får som jag vill. jag är stolt över den jag är. jag tycker inte om att vänta. jag är envis. jag älskar att driva. jag är en aningen sjuk i huvudet. jag har mina fördomar. jag är inte någon du jävlas med och kommer undan utan att få igen på ett eller annat sätt. men jag är en bra vän, när de väl gäller. om fulhet är din grej måste tyvär vända ryggen om & gå .falskhet hatar jag. jag har svårt att öppna mig till dom som inte står mig nära. skitsnack existerar inte ens för mig i mina öron, respekt betyder mycket för mig. jag hatar inte så många men det finns några som jag helt enkelt inte tål.
jag är den jag är, upplev mej och döm sen!.
 


( Thailand -08 ,kom precis ut ur duschen ,var på skämthumör ).

I AM - Die HAPPY.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är min bästis de! :D

2009-08-20 @ 15:25:19
URL: http://tiildaaah.blogg.se/
Postat av: Sara

Naw, Älskar dig Bästevän<3

2009-08-20 @ 16:02:43
URL: http://smvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0