Lalalalala.

Hellu!, Idag har jag varit med Jessi,vi skulle egentligen åka till brosjön och bada,men vi pallade inte och plus hade Jessi fått skavsår.. Så vi drog hem till henne istället. Vi solade och slappade på hennes baksida, asså gosh det var så varmt ute att man inte kunde vara ute och när det är så varmt så är det inte skönt,jsut då önskade vi att vi hade åkt till brosjön. Fara ville att jag skulle åka till flottsbro ,men jag orkade inte och så plus så skulle jag grilla med tjejurna, men tyvärr blev det inställt för att Lovisa orkade inte och det förstår man ju liksom , hon hade städat hela dagen för hennes pappa ska ha fest eller asså han fyller år. Hahah neej men sen vi hade lite roligt eller i rättaresakt tråkigt för att vi sminkade oss som fjortis/superhjälten/emo xD. Haha gud vad konstiga vi såg ut att vara haha gosh!. Kom nyss hem och ska bara överföra lite bilder till mammsen på en cd , sen ska jag väl sitta vid datan och spela,men jag tror inte det blir så sent eftersom att jag somnade 4 igår,ajabaja inge bra.. Puss och kram. Lägger in bilder från idag i morgon istället när jag har kommit hem från ewe, <33

P.S, jag vet att headern blev konstig, orkar inte fixa den ikväll gör det imorgon istället. Puss<33


(Slänger in en bild som är 1 år gammal typ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0