Sara tänker tillbaka:'

Sitter och chattar med Jessi och vi började snacka om ett fint/korkat minne när vi hade varit i brosjön en hel dag så båda var skit trött och så. Men när vi närmade oss tunaskolan(Jessi bor typ brevid skolan) så såg vi nåt på en kulle. Haha båda har ganska dålig syn ,men vi stod och  gissade oss fram det här blev resultatet:

Jessica: Åhh kolla Sara en tiger!,
Jag: herregud det ser verkligen ut som en tiger,eller kanske en stor hund?!.
Jessica: Ja kanske det,, Det ser ut som en chivava(stavas?)!.
Jag: Nej men dom är ju små , den här hunde är stor!.
Vi går fram till tigern/hunden, båda tittar på varandra och säger:
Opps, det var visst en människa!.

Hahah snacka om att vara blinda! Och dom som känner mig vet att jag inte kan se något uta mina glasögon ,men ändå!. xD. Bästa sommaren har det varit med dig Sis och mer kommer det bli!<33


(Den här bilden har varit med några gånger,men den får vara med en gång till :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0