Sara tipsar!.

Jag vill bara säga att jag såg en skit bra skräckfilm igår som heter : THE HAUNTING IN CONNETICUT , den kan jag verkligen rekomendera!, men jag säger det , den som är känslig borde inte se den . Här är lite ''info'' om filmen: '

När familjen Campbell flyttar till norra Connecticut märker de snart att deras charmiga sekelskifteshus har en obehaglig historia – inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå där obegripliga saker inträffat, dessutom var den tidigare ägarens synske son Jonah ett demoniskt sändebud som kunde öppna portarna till den andra sidan för att släppa genom osaliga andeväsen. Nu väntar ofattbar terror när Jonah återvänder för att släppa lös en ny form av ondska på den oskyldiga och ovetande familjen. The Haunting in Connecticut är baserad på en sann, skakande historia om en familjs
skrämmande möte med det övernaturligas allra mörkaste krafter.

Trailern: 




Ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0