Sjuk och dålig uppdatering, ajdå, ingen bra!.

Hellu, är skit trött och mår piss så det blir ett väldigt kort inlägg... Jag vet att jag inte har skrivit något på en vecka typ men det är för att jag inte har haft tid och att jag har varit småsjuk.

Så alla vet: jag kommer inte hinna blogga varenda dag , möjligvis två ggr i veckan men ska försöka, så bli inte sura för att jag inte bloggar. Plus så bloggar jag när något EXTRA roligt har hänt ;P. Kan inte lägga in någon bild för jag hittar inte kamera sladden F**k!.

En rolig/skön låt att lyssna till när man ligger halft död i sängen , den får en verkligen på bättre humör :D :

Bye-Bye.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack bästis! :)<3

2009-09-01 @ 19:20:06
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0