Sjuk och trött, hm...

Hej svejs!, idag har det varit skola, booorrring, okeej lite var det ul för man skulle vara i en grupp och då så sa vi till killarna att dom skulle åka till tumba med moppen och hämta saker, tex. metro,ica-''tidning'' m.m och vi bara satt i skolan och snackade haha , och sen när dom kom tillbaka då hade dom bara tagit med sig tre grejer fast dom skulle ta med sig fyra så vi blev fett snea och sa typ att dom skulle åka tillbaks ,men det gjorde dom inte iförsig men vi kände oss fett elaka men det var kul ändå, så där ser ni jag är riktigt elak i skolan,haha nej det är jag inte , jag är som en ängel och speciellt mot läraran x). Men nu sitter jag och käkar macka och te, gott!. Eftersom att jag inte kan dricka något annat förutom te så ligger jag redan på min tredje kopp, och kaffe-latte är inte ens att prata om, usch det ska man inte dricka när man har ont i halsen ,det har jag lärt mig. Aja, ska titta klart på filmen: UNDERWORD. Skit bra film och Kate Beckinsale är jätte bra i filmen!. Föresten snackade med Bästvän i skolan idag och vi snackade om att hämta biljetterna nästa veckan till Klubberitet som är den 4 /9 , någon trevlig person som ska dit , ni kan ju slå en pling då ;) .Puss herrå<3.

 <-- Min lunch haha.

 <-- Bästevän (:<3

 <--- Haha fett kul, gul smurf passar inte elr?!.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men herregud jag ser skitkonstig ut x) <3

2009-08-20 @ 14:31:03
URL: http://tiildaaah.blogg.se/
Postat av: Sara

nej, du är skitfiin<3

2009-08-20 @ 15:23:11
URL: http://smvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0