Te och en knasig kompis att prata med i telefonen, det är livet ;)

Nu sitter jag med en kopp te i ena handen och mobilen i andra , sitter och snackar med knasga Jessi :P. Åhh har jätte ont i halsen,men så blir det när man hånglar på skolan toalett med sin bästevän ;). Man får ju tänka på konsekvenserna. haha nej men hoppas bara att jag inte får inflensa eller nåt :S. 

Omg tittade på youtube : Kissies blogginlägg , hon säger att hon har kollat upp vilken åldergrupps som mest kollar in hennes blogg och var det 14-åringar som kollade in den mest och då sa hon typ: men gå och kolla på bolibompa, skit ungar lalal, Som att någon som var 18 + skulle vilja läsa om en patetisk blond fjortisbrud som är 18 och beter sig som hon var 14. Herregud säger jag bara !.



( Är det bara jag som ser att hon har photoshopat/klippt så hennes ben ska se smalare ut?.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0