Ung'08 med Lovisa & Jessi<3

Tjeena mittbena!, idag har man varit på ung'08 med Lovisa & Jessi!, Skit kul!. Vi gick runt och kollade och fick varsin kondom som alltid hahah, neej men typ kollade runt och lyssnade på musik och sen när vi gick till polisernas ''tält'' där dom stod och snackade och så fanns det en docka man skulle lyfta du vet som att man räddar något och den vägde säkert över 80 kg!!!. Och sen en polis frågade om jag inte skulle prova på för att jag berättade att jag ville bli polis ,så jag provar ju och jag säger så här : det är inte så lätt som det ser ut , omg den var skit tung och typ 20 pers stod och stirrade på mig :O, och sen åkte min byxor ner lite så typ alla såg mina fina puma hotpants haha herregud vad pinsamt men jag klarade att lyfta dockan och jag är JÄTTE STOLT!, direkt efter det så gick vi och käkade asiatisk mat, omg vad gott, vi satt där i  2 timmar för alla var så jäkla mätta så ingen orkade gå xD.  Sen gick vi runt lite sen drog vi hem :). Det är kortfattat vad jag har gjort idag, puss och kram.<33 


(MUMS!.<3)


( Lovisa ,Bästis<3)


(Jessi,Sis<3)

( heheh,  jag typ äter xD )


( Glass och frukt , guud vad gott det va! ;P )

hehe det var typ alla bilder, puss<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0