Var med Bästevän idag<3

Hellu (;. Idag har jag varit med min bästevän,skit kul var det :). Vi fikade kaffe-Latte på spakks. vi satt och snackade lite skit om allt och alla haha. Sen påväg hem till mig så hade vi ''snösex'' haha, jag hade bara leggins och tygskor så jag blev skit blöt och min mascara rann som fan hahah men det var skit kul :D. Sen gick vi hem till mig och drack te.Sen satte vi oss vid datorn och läste några roliga skämt på humorsajten :P. Ikväll så ska jag inte göra så mkt,ska ''packa'' lite för att jag ska åka skridskor med min mormor och morfar hihi.Lite bilder från idag<3



Haha  helt blöta x'D, Underbar dag assåw<33

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha älska bilden! :D<333333

2009-02-24 @ 19:51:24
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0