8 Saker du INTE visste om mig:

1. Jag har värsta fotfobi!. Ärligt så kan jag inte ens titta på ett par fötter som inte har skor eller strumper på sig och jag får typ panik om några fötter är en halv meter brevid mig eller nåt!.

2. Tål inte mjölk, men äter glass och dricker det ändå / fortfarande.

3. Har bara varit med i tre slagsmål(med nävarna och shit).

4. Är jätte rädd för stora ormar, jag till och med drömmer mardrömmar om dom. Och det konstiga är att när jag var typ 3 så höll jag i en och halv meter stor boaormar (på parken zoo ).

5. Har blivit erbjuden modeljobb, tackade nej för det såg inte så seriöst ut.

6. Jag gillar matte xD.

7. Älskar att laga mat och baka och för att inte skryta så men jag lagar och bakar  skit bra! ;).

8. Va ''rockare'' tills jag fyllde 11.


                                                  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du e söt, thihi :$



<3

2009-07-08 @ 10:42:19
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0