Bilder från helgen hos farmor<3

 <-- Jag badar(man ser bara lite)

 <-- DressCode för lördagen (;
T-shirt(stor) från Gina och shorts som jag har klippt sjh.

 <-- Älskade Farmor<3

 <--- Vikingafestival!.

 

 <--- Pappsen (=<3.

 <-- Stefanie åker vattenskoter :D

 <--- Fia åker vattenskoter :D

 <-- Jag åker vattenskoter! :D.

 <--- 70 knot, Känn dig avensjuk! :P

 <--- SÅ J***A UNDERBART!<3

<--- Jah & Stefanie<3

 <--- MUMS!<3

 <--- Fia & Danne (:

 <-- DressCode för söndagen(väldigt rosa).
Linne från h&m(gammalt)  49.50 :-, BillaBong kjol från thailand och halsband från Ur&Penn 19.50 :-.

Hare bäst<33

Kommentarer
Postat av: stefanie

NEJ va hämsk bild när jag står med fia. kan du inte klippa bort mig på bilden? snälla? PUSSA

2009-07-08 @ 18:49:40
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0