Festen igår!<33

Hejhej, Ni som hann läsa inlägget från igår ber jag om ursäkt för jag tog bort det men jag var inne på mobilen och bloggade och tydligen så publicerades det ändå :S.. Men nu är jag hos M&M och då kan jag skriva klart det ;).
På Lovisas fest var det super roligt och tro det eller ej drack jag inget , vi var alla nyktra!, och så träffade jag en gamla kompis: johan som man inte har sett på jätte länge haha han har kommit i målbrottet och vet du hur rolig och gullig han låter x). Först gick jag,Stefany och Jessi vilse!.Men sen hittade vi rätt efter många moment letande... Lovisa bjöd på middag: asiatisk mat, Guuud vad gott det var!. Sen efter att vi hade ätit sjöng vi singstar och jag och emma mot ida och Jessi , vi sjöng Britney Spears : Hit Me Baby One More Time!. haha vad kul det va!. Sen hade Lovisa en choklad fontän så vi käkade doppade jordgubbar och bananer och äpplen och shit, SKIT GOTT!!. Man kände sig verkligen som en tjockis,men,men jag har varit så duktig under sommaren så jag tyckte att jag förtjänade att äta mkt och ganska onyttigt, hahah. Också lärde jag känna två andra tjejur : Kelly och Biling, skit schysta och sköna personer!. Jag kom hem typ mellan 2-3 på morgonen men ville stanna längre, som Lovisa sa: Sara ,du kan ju ta den första morgon tåget, vi sex!. Haha jag tyckte det var en bra ide men det tyckte inte mammsen tyvär :(.. Men när jag kom hem började jag packa(ska bo hos M&M för mammsen är i bulgarien) och smsade Lovisa (:.

VILL BARA SÄGA TACK FÖR EN HELT UNDERBAR KVÄLL LOVISA OCH GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!.
(kortet som jag skrev till henne)

NU ÄR DU 15 OCH BYXMYNDIG OCH KAN KNULLA LAGLIGT! .
Jag tyckte det var ett kul kort,men hon ville inte läsa upp det högt hahah.


Bilder kommer sen,när jag får dom skickade till mig ;).

PUSS&KRAM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thaha Johan xD Så gullig

2009-07-23 @ 03:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0