Förkyld...

Usch jag är  jätte förkyld :(.... Idag vaknade jag 20 i 2, väldigt skönt att få sova länge, men jag kunde inte sova så bra i natt för jag hostade och nyste typ 24/7 så det var väldigt jobbigt att sova.. just nu sitter jag fortfarande i natttröjan och dricker te och med näsdukarna i högsta hugg. haha, . Skrev med Jessi också på facebook , hon är i Cypern så det var kul att snacka med henne. (: .Ikväll blir dt väl inte så mycket typ bara ta det lungt, morfar ska kanske komma förbi och fika  :). Skriver mer ikväll. Lägger också upp bilderna från helgen ikväll för jag måste byta data och shit. Aja det var typ allt .
 PUSS OCH KRAM.<3
   Saknar dig Syster<33



Hare bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0