hahah fett synd!. xD

Hahah kolla vad en snubbe skrev till mig på pea:

roligae än hej

Har du nånsin känt direkt att du kommer att lita på och tycka om någon för en lång lång tid framöver? Ni kanske bara hade känt varandra för en kort stund men det verkade som om du hade känt dem i hela ditt liv, som om det fanns ett tidlöst samband mellan dig och den personen?
Jag undrar när du läser detta, om du kan komma ihåg den känslan, och hur underbart det var, eftersom ibland får livet oss att komma ihåg dessa saker precis innan vi upplever dem med någon ny.

Jag...Tja, jag tror inte att en sån känsla kan påtvingas. Jag tror att ingen text eller bild kan framkalla det . Ord och känsloyttringar är bara uttryck för något vi redan har inom oss. Det kan bara ske naturligt som ett uttryck för en energi mellan två människor, men när det händer....du vet den där känslan av otrolig connection, när alla murar bara faller och kvar står två människor som liksom smälter samman och där man struntar i all prestige, där känslan byggs, intensifieras och ökar i någonting som ord kan starta, men aldrig riktigt förklara? Den måste istället komma ifrån din egen fantasi...leva där djupt djupt inom dig.

Skriver till dig som en person som kan uppleva den typen av samhörighet, precis hur mycket kan du se fram emot att uppleva det med någon.
När du kommer ihåg hur det skulle vara och ser de möjligheterna öppna sig framför dig på ett sånt sätt att allt annat blir oviktigt, hur starkt kommer du känna dig manad att ta kontakt och får reda på mer om den personen som har berört dig, med bara ord på en sida?
När du märker att du vill komma i kontakt med mig, så hör av dig!

Och vet ni vad, snubben var 29 år!, asså fett synd att försöka ragga på en 15-åring, får han inga tjejer i sin egen ålder eller?! hahah xD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0