Min helg hos farmor:


Fredag:Jag åkte till farmor på fredagen. Först var tåget inställt och vi skulle ta ett snabbtåg till strägnes från flemmingsberg,men det missade vi för tåget från tumba var inställt. Jag och fia blev jätte irriterade och det var ju så varmt också. Men vi tog ett annat tåg till strägnes. När vi kom till farmor hade hon lagat mat, som vanligt , man ska inte äta innan man kommer till farmor för hon har alltid lagat något, och den dagen hade hon lagat köttfärslimpa, MUMS!. Sen påkvällen gick jag,pappsen och fia ner och badade eller jag och fia badade xd. det var ganska varmt i vattnet faktiskt. Sen när vi kom upp fick vi jordgubbspaj,MUMS!. Sen tittade vi på film och tv och gick vi och la oss sen.

Lördag: Jag och fia åkte med Stefanie och Micke till stallraholmen och pappsen,Danne och farmor åkte med min faster. Vi har som ''tradition'' att åka dit för det är vikingafestival och vi går runt och tittar på teater och käkar brända mandlar :D. Men i år blev jag lite besviken för teatern var inge bra, man hörde typ ingenting vad dom snacka om :S. Så vi gick ner och badade för det var så varmt ute. hahah gissa vad jag träffade som hade klätt ut sig till en viking!: E-type!. haha också såg jag min gamla träslöjd lärare.   Sen kom Danne's(min kusin) polare och dom har vattenskoter så dom frågade om vi ville åka med och såklart ville vi det!. SÅ JAG HAR ÅKT VATTENSOTER,Vi ÅKTE I 70 KNOT,! jag vet att ni är avensjuka ;P.

Söndag:
Åkte hem. Fick vänta på tåget som var 45 minuter försenat!. Gick förbi min morbror för hans frus dötter hade kalas!, Grattis Elvira!<3. Sen gick vi och köpte chips och shit och satte på en film!.

Lägger in bilderna sen för mitt internet är konstigt,PUSS & KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0