Packar...

Hejhej!, idag(på förmiddagen) har jag inte gjort så mycket. Vaknade runt halv 12 och drog sen 12 till tumba för att hämta ut en bok, men det var typ fel bok så jag lånade inte..Fan hade verkligen sett ifram emot att få läsa den,aja livet går vidare... just nu lagar jag lunch och sen ska jag packa för jag ska ju åka till famor idag och direkt när jag har kommit hem från famor så ska vi åka ut till landet så jag måste packa en väska till gosh!. Jag ska typ åka klockan 15:15 till flemmingsberg för tåget går 15:40. Ska hoppa in i duschen snart också för det är ju så j***a varmt!. Liksom i morse åskade och blixtrade och nu är det jätte kvaft(stavas?) och solig... Snacka om att vädret inte kan bestäma sig, men det är ju bara för att vi bor i skit sverige.... Aja kan inte skriva så mycket mer. PUSS&KRAM.<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0