Stan idag.

Hellu alla gullungar!, idag har jag varit med Felle och vi åkte in till stan för att shoppa!. Jag köpte ett par skor och en bh och en navelpercing(för att min andra gick sönder) och sen käkade vi på donken!. Det var väldigt mulligt imorse men sen blev det soligt och varmt :D. Guud vad jag är trött nu, har gått mkt. När jag var påväg hem fick jag veta av min syrra att min morfar hade varit på huddinge sjukhus, jag blev jätte orolig för han har hjärtproblem ,men han fick åka hem typ vid 4 och han åkte förbi hem till oss. Han sa att han skulle komma tillbaka den 8 för ytligare undersökning m.m , så vi får hoppas att han blir bra snart. Ja det här var väl typ allt som har hänt ;). Skriver kanske mer ikväll.<3

Lite bilderfrån idag:

 <-- MUMS!<3

 Bh. 79,50:- (på rea) H&M.

 Skor från stadium 149,50 ;- .

 <--- Min navelpercing. fr. punkt shop , 99,00:-

Hare bäst<33

Kommentarer
Postat av: A M I R A

vad fin navelpercan var :)

2009-07-02 @ 22:40:54
URL: http://aaamiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0