Tillbaka från landet.

Hejsan!, Jag har inte kunnat skrivit under dom hära veckorna, för att första veckan blev jag jätte sjuk:halsfluss eller nåt så jag orkade inte ens gå upp ur sängen ens... Sen förra veckan var jag på landet hela tiden och där finns det ju absolut inte internet eller nåt och man är liksom glad om man har täckning på mobilen :S.. Aja på landet badade och solade jag mycket och på måndagen träffade jag Eva, jag visade henne runt i tumba och så, sen gick vi och drack kaffe-latte från spakks och käkade mcflurry på donken , skit najjs juuuhh.... Sen åkte jag tillbaka till landet.. Kom precis hem nyss, ska vara hemma till på tisdagen, då jag ska sova över hos M&M för att mamma ska till bulgarien med en väninna, usch vad jag är avensjuk!!. Så det kanske inte blir så mycket bloggande , men ska försöka, jag vet att det är en person som tjatar väldigt mkt på att jag ska skriva mer, du vet vem du är ;P. hahah, imorgon blir det att gå upp tidigt för att jag och Jessi för att vi ska åka till skärholmen ,för att köpa någon present till Lovisa, för på kvällen ska vi på middag hos henne och hon fyller år!. Så vi får se om jag hinner skriva ett kort inlägg innan jag åker till henne. Men det var typ allt , ha det bäst!.
Bilder från dom hära veckorna.:

 <-- så här såg det ut varje kväll, så mysigt!.

<-- Våran lilla besökare,som kom varje kväll!.

 <-- Utsikten (:

 <-- haha titta vem som ligger och sover i rabatten xD.

 <-- DressCode för igår.

 <-- en avslutande bild på mig och syrran(:.

(hahah det här får duga :P)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0