Tvätta och städa,vilken sommarlov,jippi!

Tjenare!, Idag har jag tvättat och städat.Vilken sommarlov man har!. Men eftersom att jag har lov och ingen av mamma eller syrran har det så måste jag städa och tvätta ibland , usch!. Annars så har jag inte gjort så mycket.. Ikväll måste jag packa för jag,syrran och pappsen åker till farmor som bor i strägnes , vi ska möta upp henne i femmingsberg och ska vi åka tillsammans för hon har varit i stockholm. Mycket kul kommer det bli också att få träffa alla ;). Så jag kanske inte skriver så mycket på bloggen men ska försöka!. Ja det var typ allt, men kan inte skriva så mycket mer för mamma vill ha datorn. Det blev inga bilder tyvär :S.... PUSS & KRAM. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0