3 dagar kvar :D<3

Det är bara 3 dagar kvar till skolavslutningen!, längtar så jävla mkt!.Men mitt sommarlov börjar egentligen vecka 26. för att jag ska gå på en sommarkurs om teknik och design ;). Fett najs juuuh. Idag så hade vi städdag i skolan , skit tråkigt men,men. Sen vid fem träffade jag min mentor Eva på söder . Vi gick runt och sen fikad vi ;).  Jag fick typ body lotion fast det är med glitter från New york av Eva. Hinner inte skriva så mkt ikväll för jag måste packa min matsäck, ska springa militärbana i morgon med skolan, kommer fan döö :O. aja vi får se hur mkt jag kommer vara med. Lägger in lite bilder från lägret och sånt i morgon när jag har kommit hem.
Ha det bäst <3

 Tack Eva , den luktar skit gott (a).

 Nå, vad tycker ni om min affich?, det var egentligen syrrans men hon tyckte att den inte passade in i hennes rum så jag fick den :P.

Kommentarer
Postat av: fara

hahaha :D affischen är typiskt dig :)<33

2009-06-09 @ 07:09:18
URL: http://faras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitsnygg mage :)

2009-06-11 @ 16:00:16
URL: http://blondiinenochbrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0