ÄNTLIGEN SOMMARLOV!<33

haha jag är knappast den enda som är glad över att det är sommarlov!. Guud vad skönt att få slippa hemska uppsatser,prov m.m på 2 1/2 månad!. kunde inte skriva igår, matilda sov över. Vi fixade våra naglar,håret och satte på oss ansiktmask, sen efter tio minuter så man ut som C.P  eller hur matilda ? ;P.  Vi somnade typ vid elva sen vaknade vi vid fem sen somnade vi om och gick upp 8.40 och fixade oss.  Innan vi drog hem till mig gick vi till tumba och köpte ansiktmask och sen köpte jag ett par skor!, Skit fina jag älskar dom, ska fan sova idom, nej men nästa!. Vi kollade också på grey's anatomy i går!. OMG ville inte att dom skulle döö :(. (fast jag visste redan vad som skulle hända , men ändå). Jag hoppas att dom gör en säsong 6 , man får hålla tummarna för de!.

Skolavslutningen var som vanligt skit tråkk , vi fick se när 9-orna tog emot sina betyg och sen så fick vi gå in och tog våra betyg. Är endå ganska nöjd med mina/mitt? betyg men det kunde ju ha varit bättre... Sen efter allt gick jag och matilda till grillen vi käkade så mycke att vi trodde att vi skulle spricka :O. Sen efter det drog vi hem till mig för att hämta matildas saker sen drog hon till alex. Senare typ vid sex frågade Jessi om vi skulle vara, så jag böt om till en klänning istället . Vi gjorde inget speciellt men typ vid 8 fick vi passa Jessi's grannes barn en halv timme typ för att barnen sov och dom kunde inte lämmna dom ensam och då frågade dom oss och vi är ju så snälla så vi säger ja. Sen titade vi på :the perfect man,fast han ba se typ en halv timme för min mamma ringde mig och sa att jag inte skulle vara ute till halv tolv så jag var tvungen att gå hem -_- .
Aja kan inte lägga in bilderna nu för jag måste byta mobil och shit så gör det imorgon ist.
klockan är 3 nu så jag ska lägga mig måste upp klockan halv 8 för jag ska på sommarkurs i xenter ;).
Ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0