Bilder från valborg.<3

  <--- Jag med min resväska.

 <--- Johanna & Jag, älskar dig gumman<3

 <-- Jag dricker alkoholfria drinkar!. ;)

 <-- Alkoholfria drinkar ;).

 <-- Mitt hemgjorda-armband från ''lyspinnarna'' som fanns i drinkarna;P.  I <3 ''Lyspinnar''.
  <--- Våran fina hytt, undra om dom vuxna blev sura på oss när dom såg hur hytten såg ut . och våran enda komentar var- äsch, städarna får ta hand om det,taskigt eller hur?!xD

 Det jag handlade på båten :), : Toblerone m. mörk choklad(ville verka nyttig) och sura bilar*MUMS* :D.

 <--- På kvällen drog jag ner till Jessi i mjukiskläder för att ta det lungt och ha en filmkväll.

30/4-1/5-09 ett minne för livet. Älskar er tjejur: Jessi,Johanna och Ellen<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0