Dålig uppdatering...

Fölåt för att en dålig uppdatering, men jag har inte varit hemma något, har varit på landet och jag har ingen data där...

Lördag: Åkte till brosjön med Jessi. Vi köpe med oss vatten,sprite och vindruvor, Vi ville vara lite nyttiga istället för att köpa godis och shit.. Sen drog jag hem för att duscha och byta om för att jag och mammsen skulle ner till jessica och hennes mamma Jenny för att ha en tjejkväll, tyvär kom Jessi's pappa så det blev inte en tjejkväll, men vi hade ganska kul ändå, ialla falll jag och Jessi ;P.Kom hem typ 12 och jag var skit trött så jag gick och la mig typ halv 1 hehe ,tidigt?, ja för jag skulle upp tio på söndagen....

Söndag:  Tog bussen med mammsen från tumba till skanssundet(där mitt land är) klockan kvart över 11 typ. Vi kom dit typ 12 och då var m&m där så vi käkade lunch och sen gick jag,mormor och mammsen till bryggan och la oss och solade. Såklart badade jag!. Sen typ vid 5 tiden tog jag och mammsen bussen hem.

Måndag: Jag tog bussen till skanssundet från tumba. Jag träffade på Amilia i tumba så vi tog bussen tillsammans, hon hoppade av i grödinge typ. Så på bussen såg jag Emma så jag gick och snackade med henne. Hon och några till skulle av på samma ställe som jag så vi åkte tillsammans. När jag kom fram käkade jag lite lunch med m&m och sen gick jag ner till bryggan där Emma och dom låg också. Jag solade typ i två timmar sen gick jag upp och läste med m&m. Skit skönt var det!. Jag skulle sova där så jag hade en jätte stor väska med mig.. På kvällen gick vi ner till bistron och jag fick en glass,MUMS. Sen gick vi och spelade mini-golf. Jag förlorade så jag var inte på så bra humör efter men mormor lagade mat så efter att vi hade ätit var jag på bättre humör.!

Tisdag: Vaknade typ 11 och det var skit varmt ute kunde knappast andas, så jag drog med morfar ner till stranden(som ligger bara några meter från husvagnen) och tillslut badade han!, han som är värsta badkrukan ;P. Men det var jätte skönt att bada och sen käkade jag frukost/lunch. Vi läste typ till halv 2 sen åkte vi till södertälje för m&m skulle köpa en boxer på expert och sen åkte vi hem och hämtade upp mamma och drog sedan till Maxi för mamma skulle köpa en kamera och jag ett usb- minne på 16 gb ;). Så nu har jag nyss lagat äkta svenska mat: kötballar med makaroner ;).
Lägger in bilder i morgon eller nåt för mobilen fuckar så jag kan inte lägga in bilderna...

PUSS PÅ GÖTTEN<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0