.

Jag känner att vi har glidit så långt ifrån varandra nu och jag vet att det aldrig kommer bli det samma igen.. Vi har varit kompisar i 15 år!. Jag kommer ihåg när vi var 8 och vi fick våran vecko-peng och istället för att köpa chips eller godis så köpte vi över 20 zoom tuggumin , din mamma tyckte vi var jätte konstiga och vi sa typ till henne så här:
- Vadå, vi var inte sugna på godis, men zoom tuggumin är vi alltid sugna på ;).
Asså vi kunde skratta i timmar för ingenting och vi sa att vi alltid skulle vara bästisar. Men när du böt skola började du bli allt mer annorlunda och vi sågs inte lika ofta.... Sen till slut hade vi ingen kontakt längre nästan och nu när jag smsar dig eller om vi ses säger du bara hej och du ser på mig som om jag var en främling. Det sårar mig djupt, har du verkligen glömt alla våra minnen eller förnekar du bara?. Visst jag ska inte hunda efter dig eller något. Fine du vill inte ha med mig att göra , men då kan du inte tro att allt är som vanligt när vi ses, för det är det inte....
P.S Du vet vem du är! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0