.


Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Sara
När fyller du år: I September
Tycker du om någon just nu: Jaa.
Om sex månader: Är det inte sommar
Jag samlar på: Fina minnen :)
Gröna eller röda äppeln: Gröna ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ibland till Bv, men oftast vill jag nt prata med någon...
Gillar du golf: Jo då fast bara minigolf , men får inte spela det för M&M, är en dåligt förlorare xD
Vilken tid gick du upp idag: : 11 typ.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, min underbara säng :D.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Chilla och muppa mig vid datan och tv.
Var vill du bo när du blir stor? I Botkyrka eller i Bromma :).
Är det okej att gråta: Ja, men jag har svårt att gråta..
När grät du senast: Det var ganska länge sen. 
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren helt klart!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet i thailand och sen resa runt i USA ;).
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Näej, det tycker jag inte
När går du upp ur sängen typ en helgmorgon: Så sent som möjligt typ 15.00 .
Har du piercing:  japp, i örornen och i naveln :P
Vill du gifta dig: Jag vet inte,
Vill du ha barn: En klurig fråga....Kanske när jag är färdigutbildad och har arbetet minst 5 år :P.
Solar du ofta: Ja när det är varmt och solig  ute, solar inte i solarium.
Är du bra på att laga mat: Ja, inte för att skryta men jag är faktiskt jävligt bra!.
Gillar du att dansa: YES, I LOOVE TO DANCE! :D.
Hur vig är du: Haha vet inte?
Vad dricker du helst när du är törstig: Is-kallt vatten eller sprite.
Vilken är din favoritglass: Magnum- Colombia ,MUMS!
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror typ inte på det...
Tycker du om sushi: Nej, det är ju rå fisk!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller jordnötsringar.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, är skilsmässobarn.
Har du tandläkarskräck: Ja, jag blir svimmfärdig bara jag går inannför dörren!.
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Ljus-Blåa.
Vilka hår färger har du haft: Rött underhår, blont,tiger-mönstrat(en blondering som gick snett), Mörk brunt och Blond/Brunt (min naturliga hårfärg) och ljusbrunt..
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja....
Biter du på naglarna: Ja, speciellt när jag är nervös eller stressad.
Är du beroende av något: Datorn?
Hur ofta tränar/motionerar du: Går några promenader med mammsen.
Senaste låt du hörde: Justin Bieber- Were are you now.
Vad gör du på helgerna: Olika.
Brukar du bädda sängen: Nja, inte direkt..
Har du någon gång fuskat? -  Det har väl hänt....
Har du en tv på ditt rum? - Ja
Har du lunar? -  Ja, fast den är skit gammal, är inte inne på den längre
 Har du MSN? -  Jaa, men är inte inne ofta..
Gillar du att festa? - ja, med rätt folk.
Har du sett dig själv brinna? - ja min kinasko , man ska inte släcka en brasa med en kinasko, det är dumt det har jag lärt mig.
Har du mer än 6 par skor? - ja, jag älskar skor!.

                                        


En väldigt gammal bild :)

Puss På Götten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0