.

Namn?

Sara Skytt

Kallas?

Lillefot,Bambi, ,Lil Shorty' , lillen.

Längd?

1.58-59 cm.

Har du någon fobi?

Mycket blod :S. Och giftiga ormar.
Måste du sy upp byxorna du köper?

Ibland
Ser du på robinson?

ibland, när det inte finns någotannat på tvn.
Sjuk humor?

Haha själv klart!.
Gillar du bilar?

De gör jag väl?
Vad anser du om skånska?

roligt språk.
Har du en Playahead?

Ja,men är aldrig inne typ..

Vad vill du bli när du blir stor?

Polis eller jobba inom rättsmedicinska.
Märker man när du är sexuellt påverkad?

Hmm. Jag hoppar över den här frågan tror jag. xD.

Beroende av något?

Ja, musik kanske?.
Människa som gör dig enbart glad?
Dom jag älskar gör mig glad

Människa som gör dig enbart ledsen?

Några och dom slösar jag ingen tid på.

Senast köpta skiva?
Oj, det var länge sen :S

Senast lästa bok?

14 år till salu

Är du bortskämd?

Nej,

Vad får dig att skratta?

Alla kan nog få mig att skratta, jag kan skratta för ingenting och speciellt när jag får panik då skrattar jag som fan xD.
Jag vill vara?

Jag är redan allt jag vill vara

Bästa sport/hobby?
Fotboll
Hur ser folk dig?

Glad,sjuk humor, flörtar med allt och alla ;P.
Vad vill du helst ha nu?

Choklad x)
Är det många som alltid läser din dagbok på internet?

Nja, har kanske inte så många besökare ,men men....
Tycker bäst om varm eller kall oboy?

Kall
Något som du skämms över?

Nej, varför ska man skämmas?, gör bara det bästa av situationen så löser det sig alltid ;).

Är du pinsam på fyllan?

Nej, inte vad jag vet .
Är du blyg?
Nej det är jag inte
När kräktes du senast?
1 år sen kanske, det var väldigt länge sen iallafall.
Vad tycker du är äckligt?
mkt.
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon?

Ja faktist, jag smsar hellre.
Vad tycker du om sex före äktenskapet?

Man får göra som man själv tycker och vad som känns bäst för en..
Hur svarar du i telefonen?

A,det är Sara xD
Är du kär?´
Nej det kan jag inte påstå

Somnar du med tv:n på?

Nej , väldigt sällan.
Är mustasch eller skägg snyggast?
Inget av dem
Har du långa naglar?

Nja, biter tyvär på mina så dom är inte så långa
Om du skaffar barn vill du adoptera eller ha biologiska barn?

Båda
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad?

ibland, brukar mest stå och sparka på stolpar och skyltar eller nåt när jag är arg.
Mössa eller öronmuffar?

Mössa
När grät du senast?

3 månader kanske :S. Har svårt för att gråta
Bästa film?

vet ej


Kommentarer
Postat av: Anonym

14 år till salu är den senaste boken som jag har läst x)

2009-07-02 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0