Fixa och dona.

Hellu, ja idag har det varit sommarkurs , det var väldigt kul som vanligt. Men sen när jag kom hem,fick vi sluta en timme tidigare . Direkt när jag kom hem var jag tvungen att damsuga och damma och sen var jag tvungen att laga min lunch i morgon för vi ska till tekniska museet och då måste vi ha med oss matsäck. Idag har jag städat JÄTTE mkt, nästa Monica Geller (från vänner) städat om du förstår vad jag menar :O XD. Sen kom syrran hem och jag fick ett sommarlovs busskort :D, jag är jätte glad för det, för att då kan jag åka vart jag vill och åka när jag vill :). Tack syrran<3. Aja kan inte skriva mer för blogg.se fuckar upp sig och går jätte trögt hela tiden :(....

Innan:



Efter:


Innan:



Efter:


Jag damsuger ;P


Monica Geller från vänner ;)



Ha det bäst , puss<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligthärligt :) jo tack bara bra. vad gör du då?

2009-06-17 @ 23:20:59
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0