hehehe.

Tjeenare!, jag kunde inte skriva i går för jag var nere hos Jessi och det var ju så varmt ute så vi bestämde oss för att gå upp till affären och köpa glass och jordgubbar MUMS, skulle kunna äta det hela tiden :P. Sen på kvällen satt vi barnvakt till hennes grannes barn så jag var skit trött när jag kom hem , heheh. Så idag har jag tvättat usch,det är verkligen inte kul , men om det är ens tur att tvätta och man vill ha rena kläder så är det väl bara att  suck it up.. Ikväll händer det väl inte så mycket, ska snacka med Jessi för att vi ska åka bada, vi vet ännu inte vart vi ska åka så det är lite panik .... Lalala. Jag har snackat med min älskade farmor om att jag och syrran och kanske pappa(om han har tid) ska åka ner till strägnes(landet xD) för det är typ vikingafestival i stallis och det är som tradtion att gå på det :). Och plus så är det kul att träffa alla, det var väl typ en månad sen jag såg dom, jag vet inte så längesen men vi brukar inte träffas ofta så man får passa på ;). Kommer inte blogga något i morgon tror jag för att jag ska dra och bada med Jessi och sen ska jag ner igen till henne med mammsen och så vi ska väl omgås och det kommer bara vara vi tjejer så det blir en tjejkväll  skit najjs ;). Det var typ allt som har hänt.. Har inte hunnit foto något, så har inte så många bilder, men lägger upp dom ändå.

 <--- Guud vad gott det va :D.

 <--- haha en liten konstig bild på mig (=

Puss på götten<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :)

jo haha ja vet han är riktigt fin ;)

de bara fint med mig. sjdå?



har du lust o ställa ett par frågor t mig, på min frågestund :)?

2009-06-26 @ 20:34:15
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. de blir jätte bra med dom,tack:)

2009-06-26 @ 21:24:56
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: stefanie

å vad gott det ser ut :) Det ska bli jätte roligt att träffa er! <33

2009-06-26 @ 21:32:21
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0