I <3 Sol!.

Tjena mittbena!. haha börjar låta som Matilda :O?. Aja, idag gick jag upp tidigt kl: 11 för jag skulle gå 11.30 till tumba för att inte missa bussen till tullinge, där bästevän bor!. Vi typ solade,solade och solade lite mer ;).  Så nu ser man väldigt fräsch ut, jag fick ganska mycket färg så det är kul. Sen när vi tröttnade på att sola spelade vi the sims 3, haha vi gjorde två tjejer och en kille och sen vi parade ihop ena tjejen med killen och sen när den tjejen var på jobbet parade vi ihop den andra tjejen med killen, skit elakt jag vet, men det var skit kul hahah!. Det var fett kul att träffa Matilda för vi har inte setts på en vecka och vi skrattade för ingenting haha , om någon såg oss trodde dom säkert att vi var höga,men det var vi inte , vi båda behövde verkligen att skratta eftersom att vi båda har haft det lite tufft.... haha när vi satt på ballkongen så var det typ någon granne som satt och solade det såg skit kul ut så jag som trodde det var en kille börjar ju flörta, men jag insåg typ efter tio minuter att det är en kvinna xD, fy fan vad misslyckat, aja jag skyller på att jag hade fått solsting haha. Nu är jag hemma nybadad och äter ''mat'', om man nu ska kalla sallad mat.... Imorgon blir det mer solande för min del, jag vet att jag är besatt av att sola och att jag kommer säkert få solsting men vadåå man måste ju passa på när solen är framme ;).   Lite bilder från idag.<3

<-- Bv ville inte vara med på kort :(.:P

 <--- Vi drack cappucino(stavas?) medans vi satt  vid datan och spelade the sims :)

 <--- kanske inte den bästa bilden, men men ;).

Haha det här var ju skönaste:

Jag: - Är det en tjej eller kille?
Jag igen: - Är det en tjej eller kille?
Matilda: -Det är en kille!
Jag: - Vaaaaaa? Är det?,
Matilda - Men jaaaa! xD
Och jag börjar ''små flörta'' med människan.

Så gick vi in...
Matilda tittade på killen och bara ojdå..
Det var visst en tjej xD,
Fy fan vad misslyckat , men vi är ju så j***a bra.<33

Puss På Götten<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha det här var ju skönaste:



Du: - Är det en tjej eller kille?

Du igen: - Är det en tjej eller kille?

Jag: -Det är en kille!

Du: - Vaaaaaa? Är det?

Jag: - Men jaaaa! xD



Så gick vi in...

Jag kollade på killen och bara ojdå..

Det var visst en tjej xD



Haahhahahhaha xD<3333333

2009-06-24 @ 20:35:14
URL: http://tiildaaah.blogg.se/
Postat av: Sara

Fy fan vad braa vi är Matilda xD<33

2009-06-24 @ 22:20:39
URL: http://smvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0