lalalala..

Hellu Honey!, idag har jag ätti lunch med Eva, vi käkade thaimat. Guud vad gott det va, har inte ätit det sen jag var i thailand(var där i december-08). Sen drog vi till hennes jobb och jag fick träffa hennes arbetskollegor. Dom var skit schysta.lalalal.. hm vad har jag gjort mer.... Ajuste en av dom hade sett mig på tv i torsdag, väldigt pinsamt för jag gjorde bort mig totalt, men men, det var jätte kul. När jag kom hem såg jag att jag blöde på båda hälarna och på sidan typ så jag var tvungen att byta plåster och hittar bara disney(stavas?) plåster ,så jag hade på hälarna lejonkungen och på sidan 101 damatiner ;P sen efter det så böt jag om åh gick ner till Jessi för att sola;P. Så vi låg med en iskall ''drink'' och solbrillorna på , åh lyssnade på äkta sommar musik ;)skit najjs. Men sen kom hennes bror Christoper och hans kompis ut och hoppade stutsmatta. Och sen så hörde jag någon( hans kompis) viska typ: Vem är den dära tjejen med ljust hår(asså jag). Och sen svarade typ Chrille att hon(jag) hette Sara och shit. Sen jag ba: Bara så ni vet så hör jag allt vad ni säger och skrattade och då blev hans kompis fett röd i ansiktet hahah. Och han är typ 11-12 xD. Sen han försökte typ stötta är väl kanske att ta i men nära på ... Hahah lite komiskt faktiskt, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte.... Aja just nu sitter jag i soffan i min missfärgade fotbolls tröja och käkar jordgubbar MUMS. <3

 <-- Hade lite tråkigt på tåget , plus så hade jag mina fina skor från Dinsko . 199:- på rea.

 <-- haha mina fina plåster ;)

 <--- Böt om till bikini,shorts och linne :)


Kyss & Schmeek<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0