Lite som hände förra veckan ;)

Eftersom att jag inte skrev förra veckan så skriver jag här kortfattat :)

Måndag: Jag,lovisa, Matilda och Jessica drog till brosjön för det var skit varmt ,;).Hade också so-förhör.
Tisdag: Sammarbets bana(som vi 8 skulle ha hand om) det spöregnade och det var skit mkt mygg så man hade ju bara några 100. Men det man inte dör av gör en bara starkare ;).
Onsdag: kommer inte ihåg vad som hände då xD.
Torsdag: Efter skolan hade vi köravslutning ,vi åt och chillade typ ;).
Fredag: Hämtade böckerna från bibloteket : 14 år till salu & Måndag död.
Lördag: skulle egentligen vara med Lovisa men det blev inte så. Så jag fick städa så det gjorde man hela dagen typ. Sen vi fyra drog mamma för hon skulle på släkt middag så det var bara jag och fia hemma. Vi hade typ myskväll ;)
Söndag: Hade egentligen bestämt att bara ta det lungt men felle ville att jag skulle hänga med henne till tumba för hon skulle köpa navelpiercing :). Sen var det Bones på tv klockan åtta . David Boreanaz är så jävla het ;P.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0