Usch är trött och sjuk....

Hellu , jag har inte hunnit/orkat att blogga nåt bara för att jag har varit så trött och är nu jätte förkyld :(, Jätte bra sommarlov man har!. Jag skriver lite kort om vad jag har gjort dom hära dagarna :

Måndag: Sommarkurs i xenter. Vi gjorde repotage(stavas?) och fick interljuva folk . Jag,Valle och Jessica pratade om : Kvinnornas rätt i samhället. Och sen gick vi in på kommunalhuset och interljuvade en kvinna och sen sa hon att hon skulle ta kort och snacka med oss lite om våran sommarkurs, så tydligen arbetade hon på en tidning som heter Pejl och hon ville skriva kort om oss. Efter att hon hade snackat med oss ville hon ta kort på oss, och du anar inte hur fult mitt hår såg ut:O, värsta morgon frissan ju. Så ni som bor i botkyrka får tidningen i brevlådan i september,så kolla efter bilden på mig,Valle och Jessi ;).

Tisdag: Idag har jag varit på sommarkurs. Vi höll på med våra filmer hela dagen och jag & jessi skulle spela in våra röster och vi höll på med det i typ en timme, men sen när vi skulle lyssna på datorn hittade vi inte filerna . Sen frågade Tobias(han var en av dom som hade hand om sommarkursern) om vi hade tryckt två gånger och det hade vi inte gjort utan vi hade tryckt bara en gång!, så vi fick göra om allt, guud vad jobbigt det va, men filmen blev ganska okej ändå.

Ja, det är typ allt som har hänt under dom hära två dagarna... Jag tittar på D.H. på kanal 5 just nu så kan inte skriva mer
PUSS<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0