Usch Vilken väder...

Hellu! , Nu är jag hemma från landet. Det var ganska okej att vara där även fast det regnade hela tiden. Man gjode inte så mkt typ, läste,läst och läste lite mer ;P. Visst det låter kanske ganska tråkigt, men jag hann lästa ut en jätte bra bok: 14 år till salu.  Den var jätte bra!. Sen på lördagen åkte vi till trosa för det var typ någon marknad eller nåt... Jag hittade ett par jeans som var skit fina , det stod att det var 34 och sen när jag väl provade dom , OMG dom var jätte stora på mig :O. När jag satte på knappen och skulle gå så åkte dom ner till knäna, 34 in my as att dom är det.!. Aja så jag köpte inte dom... Så jag var ganska besviken att jag inte kunde ha dom så min snälla mormor och morfar köpte brända mandlar till mig och då blev jag JÄTTE glad :D. haha tråkigt liv man har. På måndag är det sommarkurs som gäller!. Nu ska jag dra ner till Jessica för att en filmkväll :). Regn= Filmkväll!. En bild från i helgen!.

 Skanssundet! :)

P.S. Bones är ikväll 20.00 på kanal 3, glöm inte!. :) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0