Vad som har hänt under dom dagarna jag inte kunde skriva..

Förlåt att jag inte skrev i lördags, det var för att vi kom hem typ 9- halv 10. Visst det låter inte sent men jag var skit trött... Sen så i söndags var jag med Jessi och jag kom hem 10 från henne och sen tittade jag på film , så då hann jag inte, men försöker skriva lite om vad jag har gjort i midsommar.

Fredag/Midsommarafton:  Halva släkten(på mammas sida) kom till husvagnen och vi käkade lunch och shit. kul,kul. Och det spöregnade och åskade som bara den... Men det är ju äkta midsommarväder inte sant?.

Lördag/Midsommardagen?: Vaknade typ 10 gick upp och käkade frukost, sen satt jag och chillade med släkten och familjen.... Sen drog min morbror och hans familj hem på eftermiddagen. Men jag,fia och mamma stannade kvar med M&M , morfar grillade lax så det åt vi innan vi skulle ta bussen hem... Kom hem typ 9 -halv 10 och badade och gick och la mig, var skit trött.

Söndag: Drog ner till Jessi. Ja,vi chillade och så.. Det var inte så fint väder ut så vi var mest inne och skämde ut oss...:P

Måndag: Drog ner till Jessi. Det var jätte varmt så vi bestämde oss för att sola, men sen fick vi för oss att cykla till tullingesjön,så jag gick hem och böt om sen gick jag ner till henne och vi sen cyklade vi dit. Det var jätte kallt i vattnet men vi la oss på ett av borden och solade istället. Efter det drog jag hem och duschade och shit..

Ja, det är typ allt som har hänt under dom hära dagarna.Lite bilder :)

 <-- Fia & lilla kusin Saga<3

 <-- Fina utsikten.

 <-- Morfar,Morbror, Carina och Stefan.

 <-- Syrran & Jag..
 <-- MUMS, marängtårta :D.

 <-- Himlen, 11 på kvällen typ.

<-- Det här hade jag på mig, klippte bort ansiktet för jag såg förjävlig ut hihi (:. Klänning är från Thailand<3.


Puss och schmeekk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0