FREDAG!

Hellu alla göllungar (;. Idag har jag varit i tumba gymnasium med klassen, vi har gjort animation filmer. Jag var med Felicia och vi gjorde en väldigt kul film xP.Sen hade vi slöjd och jag håller på med en midje kjol och nästa gångså kommer jag bli klar med den jippi!. Sen efter skolan så var jag med matilda,bästevän. Vi skulle ''tågluffa'' egentligen,men drog till henne istället en stund. Hemma hos henne åt vi och drack kaffe, och gjorde en rolig video haha. Sen ringde jag pappsen och sa att han skulle komma med min dator till Alvik.Så vi ''tågluffade'' lite ialla fall :D. Nu är jag hemma,och tittar på let's dance ;P. Hoppas att Magnus och Annika vinner!. Jag laddar upp bilderna från idag lite senare för matilda har dom på sin kamera.Men ska titta klart  på let's dance nu så vi ses. Vad jag ska göra i helgen:

Fredag: Vara med bästevän<3
Lördag: kanske ska vara med jessica<3
Söndag: Ska på kalas hos jessica<3

Trevlig helg.<3

Puss på götten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0